Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guy Himmaparn

January 26th?

Recommended Posts

Likely not, as I want to have a nice dinner with one of the GFs, but will be out later.

 

Cheers,

SD

Share this post


Link to post
Share on other sites

:yeahthat::yeahthat::yeahthat:

 

5555555555555555

 

Dunno whether I'll be out of Bed in time to make it either....lol

 

If not, I'll just lay back and pig out on Twisties, Red Skins & Licorice Allsorts

 

:neener::neener::grinyes::neener::neener:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh shit, just remembered it's Australia Day on the 26th...guess I'll have to try and make an effort

 

C ya TOMORROW..... :grinyes::grinyes::grinyes::grinyes::grinyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dum what no choo choo bars?

 

No... only Redskins.

 

Or maybe yogurt-topped museli bars.

 

He gets the drift... :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

This could be one of the rare occasions I make it, I have a 3PM appointment in BKK so get to leave Sri Racha early for the weekend.

 

Rama IX to Sukhumvit on a Friday driving Hmmm I will be there as soon as conditions allow.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...